کوروش کمپانی جدید در ارومیه با وعده سود در بازارهای مالی

  • خانه
  • مقالات
  • کوروش کمپانی جدید در ارومیه با وعده سود در بازارهای مالی
کوروش کمپانی جدید در ارومیه با وعده سود در بازارهای مالی

کوروش کمپانی جدید در ارومیه با وعده سود در بازارهای مالی

  • 1402/12/26

نجات علی‌پور، وکیل مدافع ۲۰۰  تن از مال‌باختگان یک  پرونده کلاهبرداری در بازرهای مالی در ارومیه، افشا کرد موسسه‌ای که تحت عنوان «فعالیت در بازارهای مالی و ارز دیجیتال» ، پس از جذب سرمایه‌های مردم  و همچنین جلب اعتماد سرمایه‌گذاران و پرداخت سود به آنها، به یکباره واریز سود را متوقف کرده و عوامل آن نیز متواری شدند.

این وکیل دادگستری پرونده کلاهبرداری به بهانه فعالیت در بازارهای مالی، ارز دیجیتال و فارکس را «یک کوروش کمپانی» دیگر نامید و با استناد به نقل قول از موکلانش گفت: «مدیرعامل و متهم اصلی متواری شده‌اند و کسی اطلاعی از آن‌ها ندارد. تکلیف بالای هزار میلیارد تومان پول مردم مشخص نیست.»

نجات علی‌پور افزود: مدیرعامل این شرکت اکنون در ترکیه است و ادعا می‌کند که عمده سرمایه واریزی مردم نزد همکارانش در شرکت می باشد؛ در صورتی‌ که نمایندگان او در شرکت عمده پول‌های را که مردم واریز کرده‌اند، از طریق تتر(Tether) به حساب او منتقل کرده‌اند.

وکیل مال‌باختگان گفت که مدیرعامل شرکت ادعا کرده که سرمایه‌گذاران باید از نمایندگان شرکت شکایت کنند، در صورتی‌ که مسئولیت آنچه اتفاق افتاده، بر عهده شخص مدیر عامل است. کارمندان موسسه نیز گفته‌اند که پول‌ها را از طریق تتر به حساب او واریز کرده‌اند.

همچنین به گفته این وکیل دادگستری، یکی از خوانندگان مطرح تبریزی که برای این شرکت تبلیغ می‌کرد نیز «مقصر» است. او همچنین گفت که این پرونده بیش از ۲۰۰ شاکی دارد و همچنان به تعداد شاکیان و موکلان او اضافه می‌شود؛ به‌ طوری‌ که رسیدن شمار شاکیان و مال باختگان به ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر دور از انتظار نیست.

برای اطلاع کامل این خبر می توانید به گزارش تهیه شده سایت خبرگزاری ایسنا درباره کم و کیف این کلاهبرداری جدید و نسبتا بزرگ در ارومیه مراجعه فرمایید.

 

  • اشتراک در:

نظرات

نظر بدهید